وب سایت گروه ام ان اف - M.N.F Team Website
با ما باشید همیشه لذت را احساس کنید
درباره وبلاگ


M.N.F Team Productions Official Website
آخرین مطالب
برچسب:, :: 7:27 بعد از ظهر :: نويسنده : مرتضی خوجمی

 

یکی از کابران 4chan ( که اعلام کرده است ارتباط نزدیکی با Rockstar Games دارد ) برخی از جزییات از گیم پلی و موارد دیگر Grand Theft Auto V را منتشر کرده است که در زیر میتوانید ان ها را مشاهده کنید اما هشدار داده شده است که اگر هر کدام از این اطلاعات درست باشد ان وقت ممکن است تجربه GTA V را از بین ببرد .

 


ادامه مطلب ...
برچسب:, :: 7:38 بعد از ظهر :: نويسنده : مرتضی خوجمی

 

بازی cut the rope  برای غز مفید است چون این بازی خیلی فکری است من همچنان این بازی استفآده میکنم خیلی با مزه است دوستان اگر مخواهید مغز فعال...ادامه مطلب كليك كنيد



ادامه مطلب ...
برچسب:, :: 6:59 بعد از ظهر :: نويسنده : مرتضی خوجمی

 130201035656ngotjt

  • سه شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۲
  • نویسنده: 
  • تعداد بازدید : 14,741

چندی پیش اقدام به معرفی نرم افزار فوق العاده Tongbu کردیم که با استفاده از نصب آن نرم افزار روی دیوایس خود می توانستید بدون جیلبریک اپلیکیشن دانلود و نصب کنید.

خیلی از دوستان اصرار داستند که روشی برای انجام این کار با سرویس PP معرفی کنیم و دلیلی که تا الان معرفی نکرده بودیم ضعف آن نسبت به Tongbu بود.

این روش کاملا مشابه Tongbu هست البته کمی سخت تر.بنده به شخصه Tongbu را پیشنهاد می کنم چون هم پایدار تر می باشد و هم بر خلاف PP تاثیری روی باتری ندارد اما از طرفی دیگر اپلیکیشن های قرار گرفته در PP بیشتر است.

 To Download For Computer Click this link

http://pro.25pp.com/soft/pp.exe

Special Learning of M.N.F 3D Soft 

 http://youtu.be/eDLnhw4DdUI

 



ادامه مطلب ...

 

Fahim Khairy, discerning the pattern of effort and struggle necessary to eliminate the abnormalities and problems of our society, is a writer with a sense of the reality of Afghanistan who strives to reach a depth of understanding of the needs of our people. He is an author with the clarity and transparency to express their enthusiasm and motivation and expose the shortcomings and unutterable events that our country is facing. One can sense all these talents by reading the first sentence of his writings-Fawzia Koofi, Afghan Feminist leader,  lawmaker, candidate for the Afghan presidential elections in 2014 and author of a new memoir, ‘The Favored Daughter.

www.i-clarified.ir

 ما همیشه منتظر جلبریک آتدر برای ios 6.1.3 بودیم بلآخره جیلبریک آنتدر آن آمد و وب ما بهترین ها را دسترس شما میگذارد این آموزش کتمل با لینک های مستقیم نرم افزار های ضروری را به اشتراک گذاشته است هیچ کم بود نیست و میتوانید برای شروع اقدام به ادامه مطلب کلیک کنید نظر تان را بدهید جهت پیشنهاد و مشکلات جواب آنلاین



ادامه مطلب ...

 به گزارش خبرنگار علمی «خبرگزاری دانشجو»، شرکت های چینی سازنده قطعات اپل دوباره خبرساز شدند. اطلاعات به‌دست آمده از منابع چینی حکایت از آن دارد که این شرکت ها به قیمت از دست رفتن سلامت کاربران هزینه های خود را کاهش می‌دهند.

 

قبل از این نیز افشاگری های زیادی در مورد این شرکت های چینی در اینترنت انجام شده بود براساس آن گزارش اپل از کودکان زیر سن قانونی برای کار در این شرکت های چینی استفاده می‌کرده است که این کار اپل با اعتراضات زیادی از جانب اتحادیه‌های کارگری مواجه شد.

 

labor



ادامه مطلب ...

 do.php?imgf=13 13the amazing spider man 2 teaser poster by enoch16 d5w91tg - دانلود پیش نمایش فیلم The Amazing Spider-Man 2 2014 با کیفیت عالی – HDRip 720P

اطلاعات کامل : IMDB
فرمت : MP4
حجم: ۴۰ مگابایت
محصول :امریکا
زبان : انگلیسی
ژانر: اکشن , ماجراجویی , فانتزی
امتیاز فیلم : نامشخص
خلاصه داستان: در مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲، زندگی پیتر پارکر (اندرو گارفیلد) مثل فسمت های گذشته بر سر دوراهی فرار دارد. یا اسپایدرمن بودن و مقابل افراد شرور فرار گرفتن یا گذراندن وقت با کسی که او را دوست دارد. گوئن (اما استون). پیتر به پدر گوئن قول داده که از خطرات خدش و دخترش را دور نگه دارد و بدنبال ماجراجویی نباشد. اما پیتر میتواند بر سر قولش بماند؟ اوضاع با پیدا شدن یک تبه کار جدید، الکترو (جیمی فوکس) و ظهور یک دوست قدیمی هری اسبورن (Dane DeHaan )، تغیر میکند و در ادامه پیتر سرنخ های جدیدی از گذشته خود کشف میکند…



ادامه مطلب ...

فيلم كيك يك فيلم اكشن و رومانتيكي سلمان خان است كه قرار است درسال2014 در ماه27Augus



ادامه مطلب ...

 Buzz Launcher Android

Buzz Launcher لانچری فوق العاده زیبا با ظاهری کلاسیک برای دیوایس های با سیستم عامل اندروید می باشد که به صورت رایگان عرضه شده است . این لانچر این امکان را به شما خواهد داد که برای هوم اسکرین اسمارت فون خود به تعداد نامحدود صفحه ایجاد کنید و در هر صفحه برنامه های کاربردی و دلخواه خود را قرار دهید. باز لانچر با شعار ساده ولی پرامکانات منتشر شده است و پس از نصب می توانید بدون هیچگونه تنظیمات پیچیده ای علاوه بر تغییر دادن اینترفیس گوشی خود آن را مطابق با سلیقه ی خود شخصی سازی کنیـد.

 


ادامه مطلب ...

 Smart Launcher Pro

Smart Launcher Pro یک لانچر ساده ، سریع و کامل با طراحی نو آورانه برای دیوایس های اندرویدی است که با آن می توانید تغییرات کلی ای را در اینترفیس اسمارت فون خود ایجاد کنید و محیط زیباتری را در آن به ارمغان آوریداین لانچر از رم گوشی کمترین استفاده را می برد و دارای UI کاربرپسندی است و تنها لانچر موجود اندروید می باشد که قادر است برنامه ها را به صورت خودکار برای شما دسته بندی کند !

 


ادامه مطلب ...

 Google Play Store Android

 

Google Play Store نرم افزار رسمی سایت گوگل پلی (مارکت اندروید) می باشد که به کاربران اندرویدی این امکان را می دهد به راحتی به این فروشگاه برنامه دسترسی داشته باشند و بتوانند به راحت ترین شکل ممکن از امکانات این فروشگاه استفاده کنند. فروشگاه مارکت اندروید که بیش از ۴۵۰ هزار برنامه و بازی را شامل می شود ، همه ی سرگرمی های مورد علاقه ی شما را در اختیارتان قرار خواهد داد و شما می توانید با این برنامه به مشاهده ی رتبه بندی برنامه ها ، بررسی برنامه ها و تصاویری از آن ها و تماشای تریلر بنشینید .

 


ادامه مطلب ...

 ELEGANCE APEX NOVA GO THEME Android

همه ی شما کاربران عزیز لانچر های مختلفی را بر روی دستگاه های اندرویدی خود نصب کرده اید و متوجه شده اید که با گذشت زمان محیط کاربری آن برایتان تکراری و خسته کننده خواهد شد . اگر لانچرهای نصب شده برایتان تکراری است و دیگر زیبایی خود را نشان نمی دهند ، می توانید آیکون های زیبایی را به آن ها اضافه کنید. همه این ها با مجموعه آیکون ELEGANCE APEX NOVA GO THEME امکان پذیر است. با نصب ایکون پک فوق جلای زیبایی را به رابط کاربری دیوایس خود هدیه و جذابیت آن را تا حد قابل توجهی افزایش خواهید داد.

 


ادامه مطلب ...
برچسب:, :: 12:37 قبل از ظهر :: نويسنده : مرتضی خوجمی

Jai Ho (2014) mp3 songs download

Star Cast: Salman Khan, Daisy Shah, Tabu, Danny Denzongpa, Sabareesh, Ashmit Patel, Yash Tonk, Nadira Babbar, Santosh Shukla
Music Director: Sajid-Wajid
Director: Sohail Khan
Producer: Sunil A Lulla, Sohail Khan
Lyricist: Sajid, Irfan Kamal, Danish Sabri

 



ادامه مطلب ...

 

 

محققان دانشگاه کمبریج موفق به ساخت، تولید یا چاپ سلول های عصبی بالغ با استفاده از یک روش چاپ ۳D شدند. نکته مهم در مورد این دستاورد این است که از این روش احتمالا می تواند برای درمان نابینایی در آینده مورد استفاده قرار گیرد.

این تیم تحقیقاتی از یک چاپگر جوهرافشان برای چاپ و تولید سلول های شبکیه چشم (سلول های زنده) موشهای بالغ استفاده نمودند. این سلول ها می توانند بعد از تولید یا چاپ جایگزین سلول ها یا بافت های معیوب چشم شوند. پروفسور Keith Martin در این زمینه میگوید:



ادامه مطلب ...

 

لومیا 1520 یکی از محصولاتی است که نوکیا پس از اعلام رسمی ادغام با مایکروسافت معرفی کرده است. این فبلت غول‌پیکر از زمان معرفی، طرفداران خاص خود را یافته است که دلایلی را برای برتری آن عنوان می‌کنند. شاید بتوان عمر باتری را نیز به این دلایل افزود چرا که GSMArena تست باتری لومیا 1520 را به پایان برده است که حاصل آن نتایج جالب توجهی در بردارد.

آزمایش مکالمه‌ی پیوسته :

nokia lumia 1520 battery life test

در آزمایش مکالمه‌ی پیوسته در شبکه‌ی 3G، کاربران قادر خواهند بود تا برای یک روز کامل بدون وقفه با لومیا 1520 خود مکالمه کنند، چراکه باتری فبلت فنلاندی قادر است انرژی مورد نیاز برای مکالمه در شبکه‌ی 3G را تا 28 ساعت و 34 دقیقه تامین کند. شاید خالی از لطف نباشد تا بدانید گلکسی نوت 3 سامسونگ قادر است فقط 18 ساعت و 12 دقیقه در چنین حالتی دوام بیاورد.



ادامه مطلب ...

به گزارش راسخون، تیم محبوب Evad3rs یک هدیه عالی را برای کریسمس امسال برای اپلی‌ها به هدیه آورده است که مدت‌ها منتظرش بودیم. جیلبریک پایدار iOS 7 حالا از طریق وب‌سایت رسمی این تیم برای ویندوز و مک قابل دریافت است. کافیستبرنامه مخصوص آن را برای ویندوز از اینجا یا اینجا و برای مک از اینجا یا اینجا با حجم حدودی ۳۰ مگابایت دانلود کنید.



ادامه مطلب ...
برچسب:, :: 11:30 قبل از ظهر :: نويسنده : مرتضی خوجمی

 

دانلود فیلم DHOOM 3 محصول 2013 هندوستان

دیدن این فیلم فوق العاده را به شما پیشنهاد میکنیم

اختصاصی زمین فیلم

دانلود فیلم هندی DHOOM 3

 

منتشرکننده فیلم:زمین فیلم
ژانر: اکشن,جنایی,هیجان انگیز
سال انتشار: ۲۰۱۳
زبان:هندی,انگلیسی
حجم: 7۰۰ مگابایت
کیفیت: DVDscr | خوب
زیرنویس فارسی:بزودی…
بازیگران :  Aamir Khan, Katrina Kaif, Abhishek Bachchan | See full cast and crew
خلاصه داستان (ترجمه ماشینی) : به عنوان یک هنرمند سیرک تحت نظر پدرش، بالغ Sahir شرکت ستاره در یک سیرک در کنار ژیمناست Aaliya، هر چند انگیزه واقعی خود است به غارت صاحبان نشان می دهد، که او بر این باور است که مسئول قتل پدرش بود.

 


ادامه مطلب ...
پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 688
بازدید ماه : 2206
بازدید کل : 423679
تعداد مطالب : 143
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1