وب سایت گروه ام ان اف - M.N.F Team Website
با ما باشید همیشه لذت را احساس کنید
درباره وبلاگ


M.N.F Team Productions Official Website
آخرین مطالب
آموزش نکاتی برای دانلود بی خطر فایل های تورنت با سرعت بالا

آموزش نکاتی برای دانلود فایل های تورنت (افزایش امنیت و سرعت)

تا به این جا گفتیم تورنت چیست و چگونه فایل های تورنت را جستجو کنیم؟ اما در اینجا می خواهیم ببینیم که وقتی یک فایل تورنت را پیدا کردیم، چگونه باید آن را دانلود کنیم. معروف ترین نرم افزار برای دانلود فایل های تورنت µTorrent است در نتیجه ما نیز از همین نرم افزار در این مطلب استفاده می کنیم. در اینجا به توضیح نکات امنیتی برای دانلود تورنت می پردازم و همچنین توضیح می دهم که چگونه دانلود تورنت پر سرعت داشته باشیم.

 

برای شروع نرم افزار µTorrent را برای ویندوز، اندروید، مک و یا لینوکس از سایت سازنده به صورت رایگان دانلود کنید. پس به این لینک بروید و گزینه ی Download now را در مقابل µTorrent Stable انتخاب کنید. سپس در صفحه ی باز شده کمی صبر کنید تا دانلود شروع شود. این نرم افزار بسیار کم حجم است (یک مگابایت!)

نصب کردن این نرم افزار کار ساده ایست اما در مراحل نصب، تعداد زیادی نرم افزار تبلیغاتی وجود دارد که نرم افزار µTorrent از شما می خواهد که آن ها را نصب کنید اما شما باید همه ی آن ها را غیرفعال کنید تا نصب نشوند.



ادامه مطلب ...
برچسب:, :: 9:18 بعد از ظهر :: نويسنده : مرتضی خوجمی

فیس بوک, آموزش فیس بوک, ترفند فیس بوک

Status خود را برعکس بنویسید
Status در اینجا به معنی نوشته ای است که در مورد وضیعت خودتان مینویسید
اگر شما مدت زیادی در فیس بوک حضور دارید حتما Status برعکس بعضی از دوستان خود را مشاهده کرده اید،خب برای اینکار نیازی نیست شما از هوش بالا و مهارتی خاصی برخوردار باشید،شما میتوانید از app های فیس بوک استفاده کنید،اما اگر علاقه به نصب app ندارید، یک راه آسان تر استفاده از سایت FlipText است.

فیس بوک, آموزش فیس بوک, ترفند فیس بوک



ادامه مطلب ...
برچسب:, :: 1:9 بعد از ظهر :: نويسنده : مرتضی خوجمی
برچسب:, :: 1:7 بعد از ظهر :: نويسنده : مرتضی خوجمی

Haider (2014) ,  Photo, Images, Posters

Star Cast: Shahid Kapoor, Shraddha Kapoor, Tabu, Kay Kay Menon, Irrfan Khan
Music Director: Vishal Bhardwaj
Director: Vishal Bhardwaj
Producer: Siddharth Roy Kapur, Vishal Bhardwaj
Lyricist: Vishal Bhardwaj



ادامه مطلب ...
برچسب:, :: 1:4 بعد از ظهر :: نويسنده : مرتضی خوجمی

دانلود انیمیشن Henry & Me 2014

 

Henry & Me داستان این انیمیشن از آنجایی آغاز می شود که پسری با یک بیماری مبارزه می کند تا این که او با پسری غریبه به نام هنری آشنا می شود و هنری تصمیم می گیرد او را به سفری ببرد و در این سفر او با اسطوره های تیم نیویورک یانکی آشنا می شود



ادامه مطلب ...
برچسب:, :: 1:0 بعد از ظهر :: نويسنده : مرتضی خوجمی

 

دانلود بازی Falling Skies The Game برای PC

 

Falling Skies The Game بازی اکشن کمپانی Little Orbit می باشد که برای کامپیوتر عرضه شده است ، این بازی که بر اساس سریال تلویزیونی ساخته شده روایت گر داستان ویران شدن زمین توسط بیگانگانی به نام Espheni می باشد ، بیش از 90% جمعیت انسان ها از بین رفته و جهان در آستانه نابودی است ، تعداد محدودی ا بازماندگان که انها را 2nd Mass می نامند تصمیم می گیرند این موجودات را نابود کنند ، در این میان یک مهندس نیز ادعا می کند که سلاحی وجود دارد که می تواند Espheni را از بین ببرد ، بنابراین وظیفه شما ابتدا پیدا کردن قطعات سلاح و سپس نابود کردن Espheni است ، در این بازی از شخصیت های اصلی سریال نیز استفاده شده که در نوع خود جالب می باشد ، جهت دانلود بازی Falling Skies The Game برای PC با لینک مستقیم به ادامه مطلب مراجعه کنید …



ادامه مطلب ...

دانلود بازی Middle Earth Shadow of Mordor برای PC

دانلود بازی Middle Earth Shadow of Mordor برای PC

 

Middle Earth Shadow of Mordor بازی ماچراجویانه کمپانی مشهور WB Games می باشد که برای کامپیوتر عرضه شده است ، Monolith Productions استودیو سازنده داستان بازی را در برهه زمانی بین 2 نسخه  The Hobbit و The Lord of the Rings نوشته و سعی کرده نحوه ی طراحی مراحل بسیار متفاوت از یکدیگر باشند ، بازی دارای سبکی RPG با تم ماجراجویی است که روایت یک داستان تلخ دارد ، Talion که یک جنگجوی بسیار شجاع است خانواده خود را توسط نیروهای Sauron از دست می دهد او که روحیه ای پیروزی طلبانه دارد تصمیم می گیرید انتقام خانواده خود را از آنها بگیرد ، ابتدا شما باید فنون مختلفی را یاد بگیرید سپس برای مبارزه آماده خواهید بود ، هر دشمنی که در برابر شما قرار می گیرد دارای نقاط قوت و ضعفی است که همین مورد نابود کردن آنها را دشوار می کند ، بازی دارای گیم پلی و گرافیکی فوق العاده عالیست و از سایت های معتبر نقد و بررسی بازی به عنوان یکی از بهترین عناوین سال شناخته شده است ، جهت دانلود بازی Middle Earth Shadow of Mordor برای PC با لینک مستقیم به ادامه مطلب مراجعه کنید …



ادامه مطلب ...
برچسب:, :: 10:38 قبل از ظهر :: نويسنده : مرتضی خوجمی
windows-10

ویندوز ۱۰ رسما معرفی شد

مایکروسافت شب گذشته رسما از نسخه جدید ویندوز با عنوان ویندوز ۱۰ رونمایی کرد . این ویندوز همچنین ملقب به Windows Threshold خواهد بود , که پیش از این نیز شاهد درز این نام بودیم . در ادامه با معرفی این محصول همراه گجت نیوز باشید



ادامه مطلب ...
برچسب:, :: 9:47 قبل از ظهر :: نويسنده : مرتضی خوجمی

 

دانلود فیلم Bad Grandpa 2013 / " پدربزرگ بد "

( کیفیت خارق العاده Full HD 1080p اضاف شد )

 

( لينک مستقيم + کمکی / کيفيت خارق العاده / محصول آمريکا )

 

دانلود فیلم Bad Grandpa 2013
Bad Grandpa

محصول : 2013 آمریکا

ژانر : کمدی

کارگردان :

Jeff Tremaine

ستارگان :

Johnny Knoxville, Jackson Nicoll, Greg Harris

مدت زمان : 92 دقیقه

کیفیت : Bluray 720p و 1080p

حجم : 800 , 1030 مگابایت

خلاصه داستان :

اِروینگ زیسمِن ۸۶ ساله از نبراسکا به کارولینای شمالی می رود تا نوه ۸ ساله خود،بیلی را نزد پدر واقعی اش بازگرداند. بر خلاف برنامه تلویزیونی "Jackass/جَکَس" و فیلم های حاصل از آن،"Bad Grandpa/پدربزرگ بد" علاقه ناکسوِل به انجام شوخی ها و شیرین کاری های دیوانه وار را با داستانی درباره پیرمردی کثیف و نوه او که از سنش بیش تر می فهمد ترکیب کرده است. ..



ادامه مطلب ...
برچسب:, :: 9:40 قبل از ظهر :: نويسنده : مرتضی خوجمی

Singham Returns 2014 دانلود فیلم Singham Returns 2014

منتشر کننده فایل: اسپیس مووی

اطلاعات بیشتر: IMDB

ژانر : اکشن

سال انتشار : 2014

مدت زمان: 142 دقیفه

امتیاز: 6.7/10

محصول : هند

زبان : هندی

کیفیت : 720p DVDscr

فرمت : Mkv

انکودر : Shaanig

حجم :1200 مگابایت

نمونه کیفیت : کلیک کنید

کارگردانان : Rohit Shetty

بازیگران : Ajay Devgn, Kareena Kapoor, Amole Gupte

خلاصه داستان با توجه به wrongdoings وابسته به شر شبیه به پول سیاه و سفید، صادقانه اما وحشی بازده افسر پلیس به عنوان معاون کمیسر پلیس با چشم انداز از پاک کردن بی عدالتی است.



ادامه مطلب ...
پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 2220
بازدید کل : 423693
تعداد مطالب : 143
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1